You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Tuesday, 1 August 2017

Ponekad dođe trenutak u kome želim samo da te poljubim

Dodirujem ti usta prstom. Dodirujem rub tvojih usana i ocrtavam ih kao da izlaze iz moje ruke. Malo se otvaraju. Dovoljno je a zažmurim i sve se raspline i ponovo počne, svaki put stvaram usta koja poželim, usta koja moja ruka bira i crta na tvom licu. Tvoja usta se smeše ispod ovih koje crta moja ruka. 
Gledaš me, gledaš izbliza, sve bliže me gledaš. Počinje igra "kiklopa" - gledamo se iz sve veće blizine i oči postaju sve veće, a usta se sreću, bore se u toplom dahu, grickaju se usnama. Moje ruke uranjaju u tvoju kosu, lagano miluju dubinu tvoje kose, treperim kao mesec na vodi.....

No comments: