You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Monday, 21 August 2017

Da sam juče umrla, danas ne bih znala ili Ljubav je okean u kojem se i najbolji plivači dave


Možda ženama mozak i nije slaba tačka... ali je ipak tačka. Da mi je ženski mozak bar na mesec dana da se odmorim k'o čovek! - reče mi jedan prijatelj. Nisam se našla uvređenom, jer je te reči izgovorio nakon "tumačenja razloga za svađu" sa svojom bračnom saputnicom. Izraz njegovog lica je govorio više od hiljadu reči. Rekoh mu - kad god ti srce potamni, pogledaj se u ogledalo jer je ono veliki učitelj, ako se postidiš shvatio si težinu svojih reči. 
Na rastanku mu rekoh - Ljubav je kosmos. Mržnja je galaksija. Oproštaj je planeta.
Priznajem, ostadoh sama sa svojim mislima i teskobnim osećanjem. Možda bih i ja mogla da kupim ogledalce i da ga vazda nosi u džepu, tek da mi je pri ruci. Susret u kome sam igrala ulogu "psihijatra mirotvorca" nagna me da preispitam samu sebe. Ne rado "kopam" po terasama svesti jer tada sludim samu sebe i uvek se vidim kao "lošu curu". Kad bi čovek znao kako ga drugi vide i šta očekuju od njega, da ne kažem kako se kotira na "rang listi", izbegao bi mnoge zamke i lakše našao svoj put sreće. Ovako kao da baulja i prepipava po minskom polju tuđih osećanja. I zaključke koje izvede, kadkad mogu biti ishitreni i paušalni, te život odvesti na drugi kolosek ili mu potpuno promeniti smer i smisao.
Kažu da se u životu sve dešava sa nekim razlogom. U mom životu je bilo puno besmisla, to je kao neka kazna iz koje sam trebala da izvučem pouku da  život nije način življenja, već način razmišljenja. Da je život  koktel dobra i zla. I naposletku - život je putovanje od izlaska do zalaska sunca.....

No comments: