You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Monday, 3 July 2017

Život nas nosi, a sudbina premešta. Primećujemo samo ono što nam se ispreči na putu i čujemo ono što nas plaši...

Dan mi prođe u nekoj teskobi. Život mi je drag, a tako dalek. U toj praznini između teskobe i dosade ugledam Tebe. To je trenutak na granici životnog zanosa i buđenja. Plamen koji mi osvetli dušu. Čarobna melodija strune na liri srca. Efemeris koji mojoj duši vraća priču minulih vremena. 
Tvoj pogled je kao gutljaj iz čaše koju su Bogovi napunili ljubavlju. Granica između sumnje koja obuzima srce i rastuži ga i izvesnosti koja ga ispunjava i raduje. 
Kada mi "pošalješ" poljubac i nasmeješ se, tada ljubav peva pesmu o životu. Žudnja iskida veo i od najmanje radosti stvara sreću koju jedino nadmaši blaženstvo duše kada te zagrli....  ;))

No comments: