alexandra

alexandra
-

Friday, 31 March 2017

Nikad se nemoj mučiti pitanjem: kako preživeti, nego: kako ne umreti posle svih umiranja.....

Nekada sam gledala sve te devojke koje su se udavale za prvog momka za koga su  smatrale da mogu živeti sa njim. A ja sam, pretpostavljam, čekala momka bez koga nisam mogla da živim...
Rođeni pod različitim nebom, nemamo ni iste misli ni isti jezik - imamo li, možda, srca koja nalikuju jedno drugom?!  Ja znam kako da volim i kako da patim, a Ti, šta Ti znaš o ljubavi? 
Toplina tvojih brzih pogleda, nasilni stisak tvojih ruku, toplina tvoje želje mami me i plaši. Ne znam da li da se protiv tvoje strasti borim ili da je iskoristim. U mojoj zemlji niko tako ne voli. Pored tebe, ja sam samo bleda statua koja te gleda sa željom, sa strahom, sa divljenjem. Mora da se smeješ stvarima koje mene rasplaču. možda ti čak i ne znaš šta su to suze?! Da li bi Ti meni bio podrška ili gospodar? Da li bi me tešio zbog svih zala koja su me zadesila pre nego što sam tebe upoznala? Da li shvataš zašto sam tužna? Možda si odgajan uz ideju da žene nemaju dušu. Misliš li da imaju?
Šta ima u tim muževnim grudima, iza tog veličanstvenog čela, u tim lavljim očima? Kada spavaš, sanjaš li da letiš ka nebu? Kada ti ljudi učine nešto nažao, veruješ li i dalje u Boga? da li me želiš ili me voliš? Kada tvoja strast bude zadovoljena, da li ćeš me voleti? Da li ćeš znati da mi to kažeš? Da li znaš šta sam ja i da li Ti smeta što to ne znaš? Da li sam ja za tebe nepoznato biće za kojim se mora tragati i koje se mora sanjati?! 
U tvojim očima, u kojima mislim da vidim božansku iskru, ima li ičega osim požude? Da li znaš za želju duše koju vreme ne gasi, koju ništa ne prevazilazi, ne umrtvljuje ili ne umara?  Da li te zadovoljstva ljubavi ostavljaju bez daha, podivljalog, ili te bacaju u božansku eksazu? Da li tvoja duša nadilazi tvoje telo kada napustiš zagrljaj žene koju voliš?

No comments: