You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Friday, 10 March 2017

Kada se vreme uspokoji i na kopnu živimo gore, duša nam ište besmrtno more i moćni huk beskonačnog vala....

Moje misli imaju težinu neba, onog beskrajnog, što ipak stane u jedno oko. Gledam te i život bih svoj dala da vratim jedno vreme, jer takvi kao Ti sreću se samo jednom u životu. Kažu da je beskrajna ljubav  bezvremenska, da ne poznaje prostore. Ja sam se davno izgubila u jednom od Hilbertovih prostora. Godinama sam živela san koji nikada nije postao java. Probudila sam se. Na putu između sna i jave shvatila sam da je smisao čežnje put ka osećanjima koja sam želela da doživim. To je pomalo bolno osećanje koje me je u trenutku buđenja stavlilo u inferiorni položaj u vlastitim očima. Kao da sam sama sebi pojela godine života čekajući život koji nikada neće postojati.
U tvojim očima brojim svoje sitne bore oko očiju, koje su godinama videle samo jedno lice, koje je bilo san o sreći. Tvoj pogled briše moje godine, ali vreme ne može vratiti. 
Tišina ponekad govori više od hiljadu reči. U njoj za tren preletš čitava poglavlja svog života i shvatiš da je sudbina krupna reč koja ima svoja pravila. Dvoje se jednostavno sretnu onda kada svaka nada nestane. Susret koji pobije prozaično načelo o "hemiji". Rekla bih da je ljubav malo matematičko načelo iz koga izvučeš zaključak i potvrdiš ga, pa opet izvučeš zaključak i tako u nedogled... ;))
Zamisli višecifreni celi broj N koji predstavlja kvadrat nekog broja. Tačnije svaka cifra broja N predstavlja kvadrat nekog broja.
Koliko iznosi broj N?! 
Praznina u meni progovara - nedostojna ja sam, svake ljubavi, od nje izgaram, ali za nju ne znam. Ja sam bljesak munje, vatra iz oblaka,
koja samo  ljubav uzima, upijam njenu slast i  suze me večno prate, jer verna nisam nikom, niti ikom pripadam....
Rekoh sebi - šteta kosmičkih razmera, jer ni poluga mi ne može pomoći da rotiram Zemlju u nazad i  vratim vreme... Sudbina ponekad surovo sudi....možda sam zaslužila...


3 comments:

Giga said...

"N" it should be infinity. Beautiful seagulls and beautiful last view. Regards.

Alexandra said...

That's right! Thanks for reading and thinking ;))I wish you all the best!!

Villa-loredana said...

https://www.youtube.com/watch?v=y9jvu83mcbA