alexandra

alexandra
-

Thursday, 2 February 2017

Ljubav je žudnja da se s nekim snažno zagrliš i da zajedno budete na istom mestu. Želja da zagrljeni, čitav svet ostavite negde napolju. To je čežnja da pronađeš sigurno pribežište za svoju dušu ...

Ja nisam pesak na kome se crtaju krila,
Ja nisam kamen koji po obali stvarajući novi kamen 
valjaju plima i oseka.
Ja sam uvo priljubljeno uz školjku života,
koje će doći do svojih krila i poleteću iznad onih koji me zaklanjaju....
Nestale su ljubavi koje sam imala
i koje su imale mene.
Vreme me je naučilo da ne verujem u ljubav i ne odustajem od života.
U svom dvorištu u kom smo ja, prošli snovi,
 neke nove nade i budući dani  
gajim radost i umeće življenja.
Jedna nada povremeno zasija
poput zvezde koja gasne, 
znam da je to samo san koji sanjam kad sam budna..... 

No comments: