You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Friday, 13 January 2017

Svaka žena ima po jednu, prvu ljubav: za uspomenu i dugo sećanje, za kajanje i uzdisanje, za bolje razumevanje poezije i muzike... ;)))

Ja volim sreću koja nije srećna,
pesmu koja miri zavađene reči 
slobodu koja ima svoje robove 
i usnu koja se kupuje za poljubac. 
Ja volim reč o koju se otimaju dve slike 
i sliku nacrtanu na očnom kapku iznutra, 
cvetove koji se prepiru sa vremenom 
u ime budućih plodova i prolećne časti. 
Ja volim sve što se kreće, 
jer sve što se kreće, 
kreće se po zakonima mirovanja i smrti. 
Volim sve istine koje nisu obavezne. 
Ja volim tvoje male nežnosti....
Daleko, daleko, a ipak u meni reči naviru.
I svaka je reč jedna suza u oku.
Ja znam da su te reči u meni zato
što ih je negde daleko, daleko,
izgovorio neko....


3 comments:

Giga said...

I like the content and winter photos. Regards.

Veljko Pokrajac said...

Jake emocije obicno sputavaju pravu ljubav.
Kad treba doci do finalnog vezivanja za ljubav,tad se pojavi puno faktora koji sputavaju.
Ostalo pripada sijecanju.

Alexandra said...

Baš tako! - moj naklon gospodine Veljko :)