You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Tuesday, 10 January 2017

Moja je ljubav kao kamila - kad jednom krene ne može se zaustaviti ;)))

Ima ljudi kojima je srce meko a duh opor. Nasuprot njima, ja imam nežan duh ali tvrdo srce. Ja sam poput kokosovog oraha čije je mleko zatvoreno u drvenaste naslage. Potrebna ti je sekira da ga otvoriš, a moje srce otvara Kinder bueno ;)) 
Eto ti sad, a žalila si se da ti ne donosim cveće. Ako je to ono što želiš, pronađi sebi nekog žutokljunca, sa lepim manirima....
Nadala si se da ćeš u meni pronaći vatru koja žeže, plamti i obasjava sve, koja rasipa veselu svetlost oko sebe. Takav sam bio, lakrdijašio sam se s kim sam stigao. Sada, mi se osećanja izoštravaju, iako mi se čini da otupljuju poput starog noža koji je prečesto oštren....
 Kada ostariš,  sa srca ti opada lišće, kao sa drveta. Ne možeš da podneseš nalete nekih vetrova. Svakoga dana ti otkinu po neki list, a onda oluja slomi i poneku granu. S proleća se na drvetu zelenilo obnovi, ono oko srca više se nikada ne vraća....
Osećam se iskorenjenim, poput gomile morskih algi koje talasi nose na sve strane, javi mi kada ću te videti.....

1 comment:

Giga said...

Cute and funny pictures to text. Regards.