You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Wednesday, 4 January 2017

Kada znaš šta želiš, i želiš ga dovoljno snažno, pronaći ćeš način da ga dobiješ ;))


Uvek se "bojim" da će doći dan, kada ću se probuditi i neću imati vremena da uradim ludosti koje sam uvek želela da uradim. Uradila sam - napisala sam pismo Deda Mrazu da mi ispuni samo jednu najveću želju  i ...?! Shvatio je da lažem, da je za mene svaka želja najveća i onako na pola ni tamo ni vamo, ma ni Deda Mrazovi nisu više što su nekad bili. Suština svega je - Život ide dalje ;))
Beograd je osvanuo pod snegom, pirka razvigorac, ali su zahvaljujući revnosnim radnicima gradskih nadležnih službi, sve glavne saobraćajnice u prestonici prohodne i nema većih gužvi i zastoja. Beograd, "opravda" svoje ime svake zime, kada padne sneg. Nažalost  belina brzo preraste u kaljugu, zahvaljujući mrgudima koji ne vole ni pomisao da bi Beograd mogao biti usnulo Potemkinovo selo.
 Uvek se nađu baksuzi, koji zbog preke potrebe moraju da izađu, baš kada pada sneg i kada je kijamet. Kao da im je zaoglav, baš moraju da remete usnuli grad. To je valjda u ljudskoj prirodi, neki inat, pod imperativ, koji posle preraste u kritiku komunalnih službi na društvenim mrežama. Ali ove godine ih je Mali gradonačelnik zavrnuo ;) jer ga nije iznenadio  sneg u januaru. Komunalci su hvatali pahulje u letu, ovo je tako vukojebno vreme...
Beograd je Velika Jabuka Balkana. Život nije trka, već putovanje u kojem treba uživati, na svakom koraku. Stoga se valja provozati na račun grada (šverc komerc) - kuća časti, gradskim prevozom. Ko to tamo peva?! Ma samo nek' je veselo hleba i igara za bakšiš u kačketu...Ludilo, vozi Miško u bolji život...
 Oni sa manje sreće i tanjih živaca "voziće" slalom između zavejanih automobila, testirajući silu trenja i koeficijent klizanja. Lekcija iz stabilno, labilne i nestabilne ravnoteže, mnogima će biti od pomoći...težište iznad i ispod napadne tačke dejstva sile, hm to mu dođe kao kolo sreće se okreće.....
Jedva čekam kad će 2018. ova mi se ne sviđa. Hajde anđele duni u tu trubu, zasviraj onu moju, mahni krilima i ispuni mi želju ;)))


1 comment:

Giga said...

The snow is beautiful in winter, but its excess makes life difficult. It buries us. Regards.