alexandra

alexandra
-

Monday, 19 December 2016

Zrnca peska čine planine, trenuci čine godine, a sitnice ceo život


 Potrebno je imati cilj u glavi, kao što brojni putevi vode do vrha planine, tako se povremeno treba zaustaviti i uživati u okolnim predelima. Posle svakog osvojenog metra, možete videti malo dalje. 
Na tom putu često sam pomišljala da odustanem, mislila sam da me Bog više ne čuje, mnogo puta sam morala da promenim smer, a u nekim trenucima sam i napuštala svoj put. Uprkos svemu, ponovo sam krenula napred, jer sam uverena da nema drugog načina da proživim svoj život. Naučila sam koje mostove treba preći, a koje spaliti zauvek.
 Našu dušu vode četiri nevidljive sile: ljubav, smrt, moć i vreme. Kada prolaziš kroz težak period, seti se, čak i ako si izgubio velike bitke, preživeo si i tu si ....

No comments: