You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Wednesday, 23 November 2016

Hvala svima.....

Hvala svima koji su me lagali - pokazali su mi vrednost istine.
Hvala svima koji nisu verovali u mene - dali su mi snagu kojom mogu i planine da pomerim.
Hvala svima koji su me izneverili i moja osećanja zloupotrebili - učinili su da se probudim.
Hvala svima koji su me povredili - naučili su me da pobedim bol.
Hvala svima koji su me iskoristili i prevarili - naučili su me da ostanem hladna.
Hvala svima koji su me zaboravili - naučili su me da u samoći nađem snagu.
Hvala svima koji su me povredili - pokazali su mi moje jake strane, moju izdržljivost.
Hvala svima koji su ismevali moje ciljeve - učinili su me još ambicioznijom.
Hvala svima koji su izneverili moje poverenje - učinili su me opreznijom.
Hvala svima koji su sebe nazivali prijateljima i koji to nisu bili - pokazali su mi šta jedan prijatelj nikada ne bi trebao učiniti.

1 comment:

Giga said...

I really do like the melody and lyrics and interesting photos. Regards.