You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Sunday, 25 September 2016

Naš grad se pretvorio u veliku čekaonicu, čekamo loše dane...



Ustaješ svakog jutra kada zaječi sat, kasniš na posao i gazda te hvata za vrat, ali kada padne noć daleko si od toga i kažeš - ima Boga. Gasiš svetlo u stanu, zaključavaš vrata i noć te prihvata kao brata. Čitav svet kao da puca po šavovima od temelja do krova, a ti si samo sužanj sopstvenih snova, što se grčevito drži života, u radu ti prolaze dani, sve dok ih noć ne smota. 
Jesi li zapazio kakav čudan osećaj imaš u času kada počinješ da se spuštaš liftom? Neka nenormalna lakoća, slična onoj koju čovek oseća kada pada u provaliju.... To je osećaj odsustva težine.... Kada  ispod tvojih nogu pod počinje da se "spušta", a ti sam nisi dobio tu brzinu, tvoje telo skoro da ne vrši pritisak na pod i prema tome sasvim malo teži. Trenutak brzo prođe i taj čudan osećaj prestaje: tvoje telo počinje da pada brže nego što je ravnomerno kretanje lifta, počinješ da pritiskaš pod, kao što dan pritiska tebe i ponovo dobijaš svoju punu težinu. Spolja te gnječe i cede, pritežu od danas do sutra. Kada legneš dok te ne uhvati san, moliš li se da sutra bude sve kako treba, i da te ne snađe zlo?
Ja?! Zaključala sam detinjstvo i bacila ključ, obrisala sam prah mladosti sa svojih ramena, odrasla sam tamo gde devojčice brzo rastu. Kao što znaš mesecima sam se odmarala u srtratosferi, mada mi vazduh tamo nije bio po meri, izgubila sam sve što sam volela... 
Da li još misliš da tečnost nema sopstveni oblik? Rekoh ti - to nije tačno. Prirodni oblik svake tečnosti je - kugla. Sila teže joj smeta da zauzme taj oblik i ona se razliva u tanak sloj... Ako se nalazi u nekoj drugoj tečnosti iste specifične težine, Arhimed je rekao da ona gubi svoju težinu, teža na nju ne deluje i ona postaje kugla..... 
Zaboravila sam kako se voli, kako se bori i gori.... Trebalo je da budeš moj Romeo, trebalo je..... sazrevam polako.....
Ipak čekam te u gradu gde smo se sreli nekada davno :)

No comments: