alexandra

alexandra
-

Thursday, 28 July 2016

Romantika živi od ponavljanja, a ponavljanje pretvara svaki prohtev u umetnost. Svaki put kada čovek voli, čini mu se da jedino tada stvarno voli....

Budim se kada nebo postane vidljivo iznad krovova. Ima dana kada izgubim pojam o vremenu. Dani mi se stapaju jedan u drugi, kao bunar vremena u kome se još samo nebo ogleda.
Što sam starija sve manje znam. Kada sam bila mlađa, mislila sam da će se moje znanje uvećavati sa godinama, da će se širiti kao univerzum. Ponekad mi se čini da su se moja životna "iskustva", smestila u eho-prostoriju u kojoj odzvanjaju. Sve je veći prazan prostor oko mog mozga, koji kao suvo jezgro zveči u orahovoj ljusci.
Svako jutro sama sebi izgledam kao Vermerova žena, koja je napravila civilizacijski iskorak, pa umesto da čitam pismo i sipam mleko iz glinenog bokala, ja čitam vesti sa tableta i ispijam kafu. To je moj jednosatni odmor od života.
Život je postao praktična primena teorije haosa u kojoj se sve manje snalazim i prosto gubim korak sa realnošću. Nekada je ljubav bila jedini vazduh koji sam udisala, i osmeh jedini jezik  na svetu koji sam razumela. Danas sam razapeta između razuma i osećajnosti. Tebi ne moram da objašnjavam to stanje, jer Ti čitaš moje misli, a kako i ne bi kada si višegodišnji podstanar u mojoj glavi :), koji ne plaća kiriju. A ne, ne tražim ništa, jer znam da ništa neću ni dobiti. Hvala Ti što si  sve ove godine bio moje svetlo na kraju tunela, što mi je sama pomisao na Tebe davala snagu da izdržim onda kada u meni ničega nije bilo, da nađem put, kada su svi putevi bili blokirani....
Oprosti što Te ponekad "cimnem" sa nekim pitanjem. Znaš kako, postoje pitanja koja se mogu postaviti samo u određeno vreme i ponekad postoji samo jedna šansa, ako se ne pita na vreme, šansa je prošla.
Ne volim da se ponavljam. Ne volim da se zaljubljujem, jer tada počinje  obmanjivanje samog sebe, koje vremenom prelazi u obmanjivanje onog drugog, a epilog bi bila romansa.
Sviđa mi se stav da je ljubav pričešće koje treba obaviti na kolenima...Rekla bih, da voleti znači prevazići samog sebe. Kažu da se voli tri puta u životu: prvi put u pubertetu, drugi put u mladosi i treći put - za ceo život....

No comments: