You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Monday, 2 May 2016

Kad jednom prođe sve, кad pretvori se u sećanja, kad više nisu važna lica, imena ni godine...

Postoji mesto gde ljubav počinje
i mesto gde ljubav prestaje.
Postoji dodir dve ruke
koji se opire svim rečenicima.
Postoji pogled što bukti ko veliko ognjište
I tišina se sastoji od zvuka,
zvuka i muzičkih pauza,
oni jedno drugo određuju
kao što je život ograničen smrću,
a smrt rođenjem......
Svaki trenutak u našem životu sadrži u sebi
prečistu svetlost dijamanta,
kao i neprobojno sivilo grafita.
I dijamant i grafit su sastavljeni od
istih atoma ugljenika, a razliku stvara njihov raspored.....
Odvedi me u mirisno polje i pričaj mi bajke
Pokaži mi gde se spajaju reke i 
slaži me da je svaki dan ovakav.
Obećaj da ćeš i sutra skloniti sve oblake
Obećaj da će me snovi uvek čekati....

2 comments:

Giga said...

That's right, there are places that do not need to know their names, and to be oczrowanym. Regards.

Alexandra said...

:)