Monday, 29 February 2016

Tračarenje sa dušom

Ne znam da li još imam dušu, ili su je pojeli "mangupi iz mojih redova", ne znam ni da li mi je do tračarenja, jer mom slatkom životu više ni gorka kafa ne prija....Ovo je mojih loših pet minuta, kada pravim završni račun i shvatim da su mi potraživanja veća od uloženog i kada sebe lažem da sam kao konvertibilni dinar - uvek na pozitivnoj nuli. 
Tada svaka misao povećava stanje entropije i narušava emotivnu trmodinamičku ravnotežu. Lagano se raspadam sa nedefinisanim periodom poluraspada, jer to je proces koji će potrajati ukoliko ne spakujem kofere i ne zagrebem put Tierra del Fuego. U ovom času i pingvini su bolje društvo od Maminih Sinova. Ne, neću lamentirati nad "tužnom ljubavi", ponavljanje je znak ograničenosti, a ona vodi put konvergencije, čija je linija odbrane epsilon okolina u koju nikada ne možeš dospeti. Ma ko sme na Mamine Sinove?! Oni su zakon, svet za sebe charm and strange - deluju preko četiri fundamentalne sile i proizvode se u visokoenergetskim uslovima kao ubrzavajuće čestice u kosmičkom zračenju. Iako su u stalnom raspadu, Oni nadiru sa svih strana. Ukoliko želite da stupite u dejstvo sa njima onda se antikvarkujte....
Lično sam ih apsolvirala. Diplomski nemam. Zadnji ispit vodi do matičara a meni se baš ne stoji na jednoj nozi. Radije ću provesti par dana godišnjeg odmora tamo gde dan traje 6 meseci, i doći na posao kroz koju godinu. Iskreno umorna sam od ove čamotinje i provincijske kosmopolitnosti. Sve sami foleri.. Ako isključim ton - ceo pejzaž dobije izgled Grand Parade i ja se stvarno pitam , gde sam izgubila vreme i osećaj za prostor. Kako sam se lutajući po Hilbertovom prostoru , obrela u jednoj dimenziji? Hm sada znam zašto nisam antikvarkovana....I to ti je fenomen
svaki antikvark traži svoga kvarka....Dok se ja okrenem oko svoje ose i skapiram kakav je to fascinantan lik, on me toliko razočara, da prosto zažalim što sam htela da napravim jedan mikro svet.....Ne znam šta da Vam kažem...
Ma naprosto se nedam. Hoću da budem Ja, a ne nekakva napudrana lutka s kojom će se neki pajac igrati.
U današnje vreme koga izabrati sa liste poželjnih?!
1. Internet muškarac
Morate da platite da biste dobili pristup. 
2. Server muškarac
Uvek je zaposlen i preopterećen kada vam je potreban.
3. Windows muškarac
Znate da ima puno mana, ali ajd' sad vi živite bez njega.
4. Powerpoint muškarac
Idealan da ga prezentirate ljudima na slavlju.
5. Excel muškarac
Kaže se da može štošta, ali vi ga i dalje koristite samo za one četiri osnovne radnje.
6. Word muškarac
Nema šta, svakim danom vas sve više iznenađuje, pa ipak, ne postoji niko na svetu ko ga zbilja razume.
7. MS-DOS muškarac
Svi su ga imali i niko ga više ne želi.
8. Back-up muškarac
Mislite da ima sve, no kad vam nešto zatreba, skapirate da mu ipak nešto fali.
9. Scandisk muškarac
Svi mi znamo da on može napraviti mnogo toga dobroga i da samo želi pomoći, ali u načelu niko ne zna sta to on zbilja može.
10. Screen saver muškarac
Nema nekih bitnih funkcija, ali volite da ga gledate.
11. Hard disk muškarac
Seća se svega, u svako doba dana.
12. E-mail muškarac
Od deset stvari o kojima vam priča, 9 su apsolutne gluposti.
13. Virus muškarac
Kada to najmanje očekujete, instalira se u vaš stan i dočepa vaših stvari.
Ako ga pokušate deinstalirati, možete se oprostiti od nekih stvari. Čak i
ako ništa ne preduzmete, ubrzo sve gubite.
14. SAP muškarac
Nakon dugogodišnjeg rada, slušanja saveta vaših frendova i skorog
proglašenja bankrota, konačno ste ga prilagodili vašim potrebama. U
međuvremenu se na tržištu pojavila puno jednostavnija varijanta.

1 comment:

Giga said...

Interesting are your rethinking and adorned them interesting photographs. Regards.