You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Monday, 21 December 2015

Radosni časi proteknu brzo, a vreme tuge ostaje i traje čitavu večnost....


Nisam iz ove zemlje, niti sam rođena ovde. Preokret sudbine navede me na ovaj put. Prošlost se stapa sa sadašnjošću, sadašnjost obuhvata snove o budućnosti, a budućnost je suviše maglovita, nejasna i udaljena da bi bila od koristi. Ova je zemlja slična snoviđenju, ustreptala mapa koja je za mnoge izgubljene duše doživotno prokletstvo....
Živim u svetu bez imalo nade. Ne trudi se da me pokopaš jer sam već živa sahranjena
Baš kao što si mi jednom rekao, šta drugo i ostavljamo za sobom?! Samo priču, nabacane scene iz "složenog" života, priče koje nas prožimaju, potom blede u sećanju dok ne umine i poslednja reč....
Kad umrem, učini mi ovo: uzmi vlas svoje blistave crne kose, veži mi ruke njom i sahrani me u ovoj zemlji....

No comments: