alexandra

alexandra
-

Saturday, 14 February 2015

Odlazak legende

Franjo Mihalić
legenda jugoslovenske atletike
9. mart, 1920.Velika Ludina - 14. februar,2014. Beograd

Presavijam stranicu dana
Vreme otvara pukotinu
Zaustavljeno između jednog i drugog otkucaja
Pišem ono što mi prolazi kroz glavu....
Novinska vest - legendarni jugoslovenski atletičar otišao je na maraton bez povratka...
Sećanja na jedno vreme, na čoveka koji me je naučio da nikada ne odustajem, da se borim srcem i onda kada je bitka izgubljena, da istrajem i kada u meni više ničeg nema, da smognem snage i poraz okrenem u pobedu....
Čovek koji me je naučio da trčim maraton srcem, čovek koji je bio moj učitelj i idol
Čovek koji je obeležio moje odrastanje i hranio moje snove....



3 comments:

Boban S. said...

U knjizi o treniranju i ishrani, prof. dr. P. Miloševića iz prve polovine osamdesetih, u to vreme biblije za mene rekreativca početnika, opisani su i neki problemi pojedinih sportista, pa i običnih ljudi, i način kako su ih rešili, a da se ispoštuje profesija označeni su samo inicijalima. Pa je između ostalih pomenut Olimpijski pobednik, višestruki državni rekorder F.M.
Danas sam se ovog setio posle tolikih godina...

Alexandra Alexandra said...

Ne znam da li ce se na ovom prostoru roditi covek takve duhovne snage I celicne volje....

Giga said...

Although they were great memories. Regards.