You'll never be able to escape from your heart. So, it's better to listen to what it has to say. That way you'll never have to fear an unanticipated blow...

Sunday, 12 October 2014

Ova tišina dolazi od magle, dok sve dublje padam u svoj mrak...

Gospod je tako hteo da me stvori
U zemlji gde se monotono živi;
Promiču dani ni bolji ni gori, 
I, sivi, klize u nedogled sivi
I dok me ovde gnječi udes zao,
U predele me druge duša zove
Ovo je zemlja burjana i drača,
ovo je zemlja podlih suncokreta,
ovo je zemlja pijanki i plača
i leglo vrapca koji nisko lete.
Ovo je zemlja burjana i drača.
Možda u svetu negde, nepoznata,
Izvan života ima oblast neka,
Krug, u kom traje ono što je bilo
S prošlošću našom koja na nas čeka?
Nemojte mi ruke prekrstiti,
Jer mi živom behu zavezane.
Nemojte me u crkvu nositi -
Jer kad god sam u Boga molio
Da me spase nevolje očajne,
On se svagda molbi oglušio...




No comments: