Thursday, 10 July 2014

Kako Telenor majmuniše korisnike


Šta znači u Srbiji uspešna kompanija i poslovanje po "svetskim" standardima? Sa moje tačke gledišta to izgleda u najkraćem ima da platiš, a uslugu ti uskraćujemo.
Spadam u kategoriju osoba koja ima mobilni telefon, ali kao da ga nema. Više je isključen nego uključen, ali koje sreću kvari - život diktira da ga zlu (ne)trebalo imate pri sebi.Kao svaka ekstra pametna plavuša uzmem broj kod Telenora i još ga registrujem, jer mi je sluzbenik u poslovnici savetovao - tako ga neću izgubiti.Rekoh nisam telefonski manjak koji vodi prazne razgovore preko telefona, koristim ga ciljano i što kraće.Trudim se da uvek imam neku svotu novca na kreditu, jer nisam u situaciji da ga često dopunjujem. Jutros kao "dobro jutro" stigne mi poruka od Telenor-a da do 11.jula ove godine moram da dopunim kredit. A što da ga dopunjavam kada mi važi do 8. septembra (po njihovom obaveštenju) i još imam novca da ne znam kako ću ga potrošiti. Pozovem centar, da vidim o čemu se radi - kad jogunasta službenica sipa li sipa: 
-"Pravo kompanije je da vam uskrati dva meseca ranije pozive ka svim mrežama i slanje sms-a (poruka) ka svim mrežama.Možete primati pozive i poruke, ali ne možete slati." 
Alo ćero, imam kredit i jasno piše za pismene (do danas sam verovala da sam funkcionalno pismena, ali očito nisam) da važi do septembra. 
-"Kompanija ima pravo........
- Ćero,šta će se desiti ako ja ne uplatim kredit do 8.septembra?
- "Uzećemo vam broj...."
Divno, šta reći?!
To me podseti na srpski Telekom i fiksnu telefoniju, koja isto tako posluje ekstra uspešno jer da ne podignete slušalicu ima da platite 516 dinara + poštarinu (to je ono što će da vam ukuca na pošti da ste platili račun, i to kuckanje košta 35 - 45 dinara kako kad), a na vrh svega platili ste uvođenje telefona.To samo u zemlji Srbiji ima i nigde više na svetu.
Kompanija Telenor vas tera da pričate,pričate i drobite, kako bi se njen profit množio.A ja se stvarno pitam koje je to pravo da otimaju kredit sa telefona i to da vas obaveste 24h ranije.Koje je to siledžistvo menadžmenta da se ne pita da li možda vlasnik nije u zemlji, da možda trenutno nema novac da uplati, da je pitanje hoće li kupiti veknu hleba ili da uplati nasilno neki kredit da mu ale ne bi uzeli ono što ima....?!
I na krovu sveta ima da te košta....
Ako je i od Telenora mnogo je, zgađena sam njihovim poslovanjem i naravoučenije moje - menjaj operatera.
Ovo je očito proba pred uvođenje zakona da svi brojevi moraju biti registrovani pri kupovini zbog zloupotreba pri kupovini na trafici, pa eto načina da se krade i lopovlukom bude uspešan.
Ko je rekao da se obogatio poštenim radom?

2 comments:

zoran zizak said...

Sa istom kompanijom,Telenor i ja imam problem.Hoće da mi naplate ono što nisam potrošio i to još unapred.Imao sam ugovor sa njima za telefon za dinar na 500 dinara mesečno.Oni slali račune,ja redovno plaćao i tako dok jednom nije došao račun na 590 dinara,bez ikakvog obaveštenja o razlogu poskupljenja.Plaćam ja i to a znam da je ugovor na 500 dinara.Posle nekog vremena pogledam ugovor a od tih dve godine ugovora isteklo još godina i nešto,niti me ko obaveštava da je istekao ugovor ni da li ja hoću da ga produžim.Ništa.Ali račun stigne pre svih ostalih računa.Rešim ja da raskinem ugovri kažu može ali moram da platim račun za taj mesec unapred i da potrošim sve što imam na računu.Pa zašto da plaćam račun unapred kad na računu imam još 1500 nepotrošenih dinara,pitam ja njih.Ja raskinem ugovor ne plativši taj račun.Zove me njihov operater i ubedi me da je bolje da platim taj račun i potrošim to što imam pa onda da raskinem ugovor.Uradim tako,kad na sledeće računu dobijem da platim mesečnu pretplatu i troškove isključenja i uključenja broja.E tu izvadim kartici iz telefona i bacim je u djubre.I odem i raskinem ugovor za sva vremena.A oni mi i dalje šalju račun za ta dva meseca i troškove uključenja i isključenja broja,a na mojoj kartici je ostalo 1500 dinara,uplaćenih,živh para,koje ja nisam potrošio.Mislim stvarno pogano i bezobrazno.

Alexandra Alexandra said...

Ima nas dosta koje na razne nacine ali sa istim ciljem maltretiraju.Poslala sam elektronskom postom reklamaciju I rekli su mi da cu dobiti odgovor u roku od dve nedelje.Ja im vise necu biti korisnik
Hvala na citanju I zao mi je sto ste I Vi imali rdjavo iskustvo s njima.